Сервісний центр

Ремонт і обслуговування принтерів і БФП.

Авторизований сервіс центр Sharp

Флора-Техно
 

Поширені запитання та відповіді на них :

  • Як знайти цікаву для мене послугу?
  • Як подивитися докладнішу інформацію про конкретний товар?
  • Які у вас умови виїзду?
  • Чи існує у вас система знижок?
  • Які умови оплати ?
  • Чи можливо відремонтувати копір (принтер) чи заправити картридж у кредит?
  • Як отримати додаткову інформацію?

  • Як знайти цікаву для мене послугу? до питань

    Для зручності навігації наш сайт має каталог, де всі товари класифіковані за певними ознаками (послуги, витратні матеріали, комплектуючі…).
    У каталозі Ви вибираєте необхідну вам групу і знаходите товар, що Вас цікавить.


    Як подивитися докладну інформацію про конкретній послузі або товару? до питань

    У списку товарів (послуг) міститься коротка інформація про кожен товар (послугу) та ціна. Для того, щоб отримати більш повну інформацію про конкретний товар, достатньо натиснути на його назву.


    Чи існує у вас система знижок? до питань

    Кожен замовник може отримати знижку. Розмір знижки залежить від обсягу замовлення. Для зареєстрованих користувачів встановлюється цінова категорія залежно від загального обсягу придбаних послуг (товарів) протягом місяця.


    Які умови оплати? до питань

    Замовлену послугу/товар ви можете сплатити:

    • По безготівковому розрахунку (працюємо з ПДВ);
    • Через найближче відділення банку.
    • Оплата банківською карткою через Privat24.


    Які у вас умови доставки? до питань

    При оформленні замовлення ви можете замовити виїзд спеціаліста або кур'єра у межах міста Києва. Іногородні клієнти можуть користуватися кур'єрськими службами. При доставці замовлення на вашу адресу разом з товаром ви отримуєте всі необхідні документи. Вартість доставки визначається з урахуванням населеного пункту доставки, ваги посилки та служби доставки.
    Інші варіанти доставки, що узгоджуються індивідуально.


    Чи можна придбати товар у кредит? до питань

    Постійним клієнтам ми надаємо можливість працювати з відстроченням платежу. За більш детальною інформацією звертайтеся до менеджера.


    Як отримати додаткову інформацію? до питань

    Якщо Ви захочете отримати більш вичерпну інформацію, Ви завжди зможете надіслати нам своє запитання на адресу: ft@flora-n.kiev.ua або зателефонувавши за номером 044 251-2740;  067 500-4081; 095 353-6036; 063 801-8312.


    При використанні будь-яких матеріалів гіперпосилання із зазначенням адреси сайту обов'язкове.